تازہ ترین خبر: كورولوس_عثمان سیزن 4 قسط 99 کا ٹریلر ریلیز ہونے کا وقت

دنیا کے تمام دہائیوں سے محبت کرنے والے ایک چیز چاہتے ہیں، کرولو کے عثمان کا نیا سیزن 4 کب شروع ہوگا؟ کورولو کے عثمان سیزن 4 کی تاریخ کا انکشاف، آج رات؟ Kurulus Osman سیزن 4 کی نشریات کی تاریخ آخر کار معلوم ہو گئی۔ آپ میں سے جو لوگ کرولس عثمان کا پچھلا سیزن دیکھ رہے ہیں، اگر آپ نیا سیزن دیکھنا چاہتے ہیں تو پہلے ٹریلر دیکھیں۔ اگر آپ چاہیں تو پچھلی اقساط بھی دیکھ سکتے ہیں۔

قرولس عثمان سیزن 4 کا ٹریلر ویڈیو

قرولس عثمان سیزن 4 کی ریلیز کا شیڈول

قرولس عثمان نیا سیزن کب شروع کرے گا؟ پوچھے گئے سوالات میں سوالات کے جوابات شامل ہیں۔ نئے سیزن کی تاریخ، جسے اے ٹی وی اسکرینز پر بے تابی سے فالو کیا جاتا ہے، متجسس ہے۔ اپنے چوتھے سیزن کے ساتھ ناظرین کے سامنے آنے والا یہ سلسلہ بدھ کی شام 8 بجے نشر کیا جائے گا۔ تو عثمان کا نیا سیزن کب شروع ہوگا؟ قرولس عثمان سیزن 4 کی تاریخ معلوم ہے۔

كورولوس_عثمان سیزن 4 دیکھیں

کرولس عثمان سیزن 4 کی ریلیز کی تاریخ جانیں۔

عثمان کا نیا سیزن کب شروع ہوگا؟ قرولس عثمان سیزن 4 کی تاریخ معلوم ہے؟ Ha پہلے ہی ATV سے کچھ ویڈیوز جاری کر چکا ہے۔ سیریز کے نئے سیزن کی شوٹنگ، جس میں بورک اوجیویت عثمان بے کا مرکزی کردار ادا کر رہے ہیں، پوری رفتار سے جاری ہے۔ تو اکتوبر کے پہلے ہفتے میں عثمان کا نیا سیزن کب شروع ہوگا۔ کورولوس عثمان کی ریلیز کے شیڈول کے چوتھے سیزن کی تاریخ تیار ہو جائے۔ ہماری سائٹ کے ساتھ رہیں۔ تازہ ترین اپڈیٹس حاصل کرنے کے لیے ہمارے پیج پر نظر رکھیں۔

“Have a good and fruitful week” Kurulus Family

کرولوس عثمان کا ٹریلر آج ریلیز ہوگا یا نہیں؟

خیال کیا جا رہا ہے کہ اے ٹی وی اسکرینز کے ریکارڈ ہولڈر عثمان کی نئی قسط آج رات اسکرین پر آئے گی۔

25 ستمبر اے ٹی وی کے نشریاتی سلسلے کے مطابق، آج شام، ٹریلر سامنے آسکتا ہے۔ آئیے ٹریلر دیکھتے ہیں۔ بالا ہاتون اور ملہون ہاتون کی 2 ویڈیوز پہلے ہی ریلیز ہو چکی ہیں۔ جسے کرولس عثمان ہدایت دے رہے ہیں۔

فاؤنڈیشن عثمان سیریز کا نیا سیزن کب؟

بوزدگ فلم کی اسٹیبلشمنٹ عثمان سیریز کی شوٹنگ جس میں کامیاب اداکاروں جیسے کہ برک اوزسیوٹ، او جے ٹورے اور یلدز چاگری ایٹیکوئے شامل ہیں، تیزی سے جاری ہے۔

نئے سیزن میں نئی ​​کہانی اور کاسٹ کے ساتھ ناظرین کے سامنے آنے والی سیریز کے نئے سیزن کی تاریخ کا اعلان ہونا ابھی باقی ہے۔ لیکن آج رات نئی قسط کا شیڈول ٹریلر کے ذریعے سامنے آئے گا۔

قرولس عثمان کے لیے 11 نئے کھلاڑی!

قائم کردہ عثمان سیریز کے چوتھے سیزن کی کاسٹ میں خواہشمند اداکاروں کو شامل کیا گیا، جو ہر بدھ کی شام کو اے ٹی وی اسکرینز پر اپنے ناظرین سے ملیں گے۔

Hakan Yilmaz، Nihat Altinkaya، Ipek Karapinar، Deniz Hamzaoglu،


کان یالکن، المیلا اولیار عطابیوگلو، مائر آکے، بیگم کاگلا تسکین، کنر نالبنتوگلو، طلعت کین بیوکلتا اور نیان ازار۔